Jij hebt het bij het rechte eind, enkel vind ik dat wij als schone LPG rijders ook net als in australie bv €2000 horen te krijgen doordat we zo weldoenend zijnde het mileu niet vervuilen..of iig de LPG installatie vergoed krijgen.
Vandaag maar even de katalysator leeghalen, de inhoud wegbrengen,laten vermalen oid en laten analyseren (platina gehalte etc) en dan een honderd of 2 in de zak steken met een beetje mazzel, de dieselkats zitten het volst maar de eerste katalysatoren (1982 was zo'n beetje het begin van deze toepassing) zitten over het algemeen heel vol met platina etc, wel is LPG een nadeel, mocht je veel km's op LPG hebben gereden (veel hetere verbranding) kan het zijn dat de platina verbrand is ,maar dan zou de boel ook verstopt moeten zijn en de motor wil dan niet meer lopen...
Mocht het tegenvallen is me secje toch wel wat feller en zuiniger in verbruik..
Wilde de SEC recent geleden verkopen/wegdoen , maar ben blij dat ik mijn verstand weer heb gevonden, alhoewel.. mijn lieve vrouw werd erg woest toen ik dit wilde/voorstelde, de SEC heeft me echt een boel euro's gekost bij aanschaf en nog wat bijkomende kosten , maar dan hebbie ook wat he..
, nu is ze weer blij dat ie er toch nog is ook al rijd ze er zelf niet in i.v.m. de grote.... daar wen je zo aan zeg ik haar , maar ja ....
Toch is voor de juiste prijs alles te koop natuurlijk..