door Ben B. » 19 feb 2013, 10:56
Briljante opmerking, Krull.
Naast het verhogen van het eigen risico in de zorg, het verder uitkleden van het ziekenfonds, de verhoging van de btw, in stapjes afschaffen van de HRA, verhoging van de huren, de milieuheffing op brandstof, gas water en elektra, omzetten van de studiebeurs naar een lening, verhoging gemeentelijke belastingen, OZB, accijns op alcohol en tabak, parkeertarieven en leges gaat het idd maar om “een paar tientjes per maand”, maar wel een hoop tientjes alles bij elkaar.
Probleem is alleen ook hier weer dat de oldtimer-bezitters (wel of geen dagelijks gebruik) niet alleen worden geconfronteerd met wegenbelasting, maar ook dat de waarde van hun auto achteruit gaat.
En waarom??
Omdat de regering te weinig geld heeft, en dus moet bezuinigen.
Net als bij ALLE voorgaande regeringen betekent dat dat de burger mag bloeden voor het voortzetten van het wanbeleid.
Het is heel gemakkelijk om steeds meer geld uit de beurs van een ander te halen als je in den Haag zit, onder het mom van “het milieu”, of “ omdat het zo slecht is voor uw gezondheid”..
Als je klakkeloos geld blijft verbranden moet je dus blijven harken en stelen.
Het water staat vele mensen al aan de lippen, en niet omdat ZIJ niet met geld om kunnen gaan, maar omdat de graaizucht van onze royaal toucherende regenten geen einde kent.
Zolang er mensen zijn die beweren dat we het nog “best wel goed hebben” , zal hier ook geen eind aan komen.
Hopen dat Cameron niet wordt vermoord of vervangen door een marionet, en dat Berlusconi aan de macht komt.
De EUSSR is de grootste en meest schaamteloze geldvernietigings-machine ooit, en we zitten straks in Den Haag met een verzameling machteloze, te duur betaalde schoothondjes.
Ik denk dat ik mijn punt zo wel heb gemaakt.