Lotgenoten.....ja dat mag ik nu zeggen. Na een zoektocht van ruim een jaar ben ik sinds vandaag in het bezit van een prachtige 300SE. Dus dacht in bij mijn eigen, ik ga me voor de 3de keer maar voorstellen. Mijn naam is Jerry Beke, ben 41 jaar en woon in Capelle a/d IJssel.
Getrouwd, geen kinderen wel een klein hondje. Eigen audio/productie bedrijf, werkzaam als DJ/Producer/Remixer (
http://www.jbremix-productions.com) wat binnenkort uitgebreid gaat worden met videoproducties (internet) bedrijfsfilms e.d.
Waarom een W126 ? Noem het maar een jeugdliefde. Ooit zou de dag komen dat deze voor de deur zo komen te staan. De liefde voor Mercedes had ik al als kleine jongen. Zo'n 10 jaar geleden kocht ik mijn eerste Mercedes. Een schitterende C180 bouwjaar 1998. Deze werd jaren later vervangen voor een C200 CDI Combi uit 2002. Mijn vrouw rijdt al weer wat jaren rond in een SLK 230 compressor, ook een heerlijke auto.
Maar er gaat echt niets boven een W126
De auto heb ik dus na een lange zoektocht gekocht bij René van Mercedes Oldtimers in Bladel.
Een eerlijke jongen die liefde voor het vak heeft en me zeer netjes geholpen heeft.
Ik zou zeggen, ga er eens langs hij heeft mooie auto's staan.
Hij heeft ook een mooie klapsleutel set met ab voor me gemaakt. Dan lubberen je sloten niet zo uit en is handig als je tijdens een regenbui snel je auto in wil.
Mijn auto is echt tiptop in orde en het taxatierapport is zeer lovend.
Nu is het de kunst om het zo te houden !
Ik heb hem verzekerd bij Oldtimerstad.nl Dit was voor mij het meest interessant. Allrisk tegen taxatiewaarde, ik mag hem dagelijks gebruiken met een maximum van 10.000km p/j En je hoeft niet perse een andere auto te hebben. Voor +/- 286 Euro p/j incl inzittende verz. vond ik dat niet duur.
Nogmaals ik ben heel wat wrakken tegengekomen voor schrikbarende prijzen en dacht dat ik er nooit 1 zou vinden.....maar dat is toch gelukt
Zie de foto's (als het me lukt)
Gr..
Jerry Beke
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.