door SanderH » 21 mei 2014, 22:30
Begin 2013 heb ik mezelf al eens voorgesteld, toen in het bezit van een zwarte 500SEL. Intussen een paar maanden geen W126 gehad, maar sinds vandaag weer de gelukkige eigenaar van een bijzonder mooie 500SEL uit 1986.
Al snel na de verkoop van de zwarte kreeg ik spijt en ben ik eerst maar eens gaan sparen en toen gaan rondkijken.
Er is natuurlijk enorm veel keus, maar voor mij stond vast dat het een SEL moest worden. Dat beperkte de keus enigzins, maar nog steeds aanbod genoeg. Ik heb er een paar live gezien en van sommigen alleen foto's bekeken. Bij sommigen kon je met goed inzoomen al zien dat het niks was, ondanks dat hij als 'zeer mooi' aangeprijsd werd.
Uiteindelijk vond ik in Hoogeveen dit mooie exemplaar. Mooie kleur, mooie wielen, aantoonbaar 236000 km, voorzien van allerlei geinige opties zoals een rolgordijn voor de achterruit, electrisch verstelbaar stuur. Bovendien een type 2 met de voordelen vandien.
Een licht interieur en, voor zover ik kan beoordelen, weinig roest.
Ik ben dus een gelukkig mens en zal me met eventuele auto-probleempjes weer hier melden.
Groeten, Sander
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.