Als je het geduld en de voorzichtigheid kunt opbrengen dan kun je het zelf doen, bij mij is het zo als het niet gaat lukken ik bv zo een hamer door me voorruit smijt van woede dan, me SEC is van binnen net nieuw en dat wilde ik zo houden, het cilindertje wisselen was niet meer ad orde,het gehele slotewerk moest vervangen, ik zei nog tegen Andre Boer, ik weet nog wel een 2e hands voor weinig, hij zegt ja kun je doen maar misschien sta je hier met een jaar weer voor hetzelfde,op zijn aanraden maar een nieuwe gedaan ... koste wat maar hij heeft de SEC op de ambulance opgehaald, netjes werk afgeleverd, ben er tevreden mee, zulke dingen besteed ik toch liever uit, want dit moet gewoon goed zijn, je zal het maar verkeerd doen en dat onder het rijden je stuur in het stuurslot valt met een vaartje van 130 ofzo....
Kan je Andre Boer uit Wezep aanbevelen,heeft jaren lang bij Mercedes-Benz als monteur gewerkt en ook in de tijd dat de W126/C126 uit kwam ,zijn kennis is goed wat betreft onze wagens, net zoals Hans en Danker natuurlijk, maar Andre Boer is bij mij zowat om de hoek, voor het meeste ga ik naar Zutphen hoor..
alleen lukte dat in dit geval niet daar ik geen enkele normale beweging id wagen kon krijgen laat staan slepen,stond ook nog eens in het stuurslot,gelukkig met de wielen recht anders was er nog een probleem haar de ambulance op te slepen.