Dat viel alleszins mee . Was ook niet persoonlijk naar jou gericht want ik had jouw reacties al eerder gelezen dat ondanks de herinvoering jij geen afscheid zou nemen van je SEC.
Had wel al bij anderen de oproep of de suggestie gehoord hun trotse bezit in vlammen op te laten gaan. Wat ben je dan voor liefhebber? Ik snap best dat het vervelend is. Maar dat rechtvaardigt het absoluut niet.
Dan nog even mijn opmerking over het niet kunnen betalen in combinatie met de Panda. Als de €70,00 per maand je de kop kost dan is de S gewoon te duur. Want kennelijk is er helemaal geen buffer anders was die €70 ook geen probleem.
Nog even over de opmerking hier verder terug dat de verzekeringen nu al duurder worden. Iets met klok en klepel.
De oldtimerverzekering blijft de oldtimerverzekering mits je je aan de voorwaarden daarvan houdt. Maar dat was hiervoor ook al. Dan de prijsstijgingen die er aan zitten te komen. Dat is de verhoging van de assurantiebelasting van 9,7 naar 21%. Daar ziet de verzekeraar niets van dat gaat rechtstreeks de schatkist in.