Zou als het kon vandaag nog oprotten uit het ziekelijke verrotte negatieve europa, scandienavie lijkt me wel wat,prachtig daar en aardige vriendelijke mensen, niet zoals hier op straat...gamelegam..
Scandienavie kun je gewoon overal je camper neer zetten om te slapen/leven/wonen (id natuur) niet midden id stad ofzo lijkt me..
Ben ooit 4 weken in zweden geweest,geleeft vd natuur (had echt wel wat blikfood als backup hoor maar niet veel),kan heel goed daar valletje zetten voor vlees etc ,vissen etc,water kon je toen nog gewoon zo uit een meer ofzo drinken,weet niet hoe het nu is,lapland ,fantastich daar en wat een rust, je komt zo 4 dagen helemaal niemand tegen,wat een ruimte en genot en mooie natuur en dieren,veel elanden, echt prachtig.. maar ja helaas pindakaas
Maar ja helaas ben "gebonden" vrouw,dochter(school/opleiding/vriendje), die willen niet, ik zou zo een ouwe camper kopen met ruimte voor 4 a 5 personen, aggregraat erbij zonnepanelen, beetje zelfvoorzienende camper zeg maar...hier gaat langzaamaan sluipend alles naar de kl.... helaas...
En anders maar plankgas tegen een boom, klaar ermee ,opgeruimd.