door Bizhu » 03 maart 2010, 18:23
Ik heb voor mijn 500SEC uit '83 bougies, bougiekabels, verdelerkap en rotor besteld bij Durk uit Oudehaske.
Deze werd mij onder andere aangeraden uit ervaring van andere clubleden.
Eerst even via de mail gevraagd of ze het merk Beru leverden en hoeveel de prijs was want ik was nadrukkelijk op zoek naar het merk Bosch of Beru voor deze onderdelen. Daarna heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen en deze werd nogmaals bevestigd, maar hij moest tot het einde van de week wachten op een nieuwe order van het merk Beru en anders zou het Bosch worden. Hier had ik geen bezwaar tegen. Hier ging ik akkoord mee en heb daarna meteen geld overgemaakt en binnen 5 dagen had ik het pakket thuis.
Eenmaal het pakket geopend kwam ik tot mijn grote verbazing erachter dat ik een of andere goedkope, kwalitatief slecht uitziende product heb gekregen van het merk Facet. De spullen zien er werkelijk niet uit en deze troep wil ik niet op mijn auto zetten!!
Hierna meteen contact opgenomen met Oudehaske, maar deze zegt heel koel je hebt geen Beru besteld!! Terwijl ik telefonisch dat nog aangaf waarbij hij ook nog mij een week liet wachten zodat hij een nieuwe order Beru zou krijgen!!! Uiteindelijk schrijven ze in een mail heel kort ''stuur maar terug'' en ik kan daarna zeker fluiten naar mijn geld!!
Hoe dan ook, ik vind dat deze onderneming niet eerlijk zaken doet en wil hierbij mijn verhaal kwijt. Misschien behoed ik een ander voor een dergelijke situatie!!
Groet,
Bizhu