Elke autoverkoper moet je bij voorbaat wantrouwen,liegen doen ze overal,dealers ,beko, de buurman, etc etc...als ze maar kunnen verkopen, en wees eerlijk , ben jezelf heel erg eerlijk als jij je auto wil verkopen, zijn er echt heel weinig, meestal word er wel wat verzwegen oid... soms niet maar die ken je op 1 hand tellen, jaren vrij nieuwe dure volvo's gereden, bij Volvo dealers gekocht....enne kwam er toch weer achter dat ze gelogen hadden, bv heeft de auto ooit schade gehad: NEE hoor nooit..... eehhm tijdje later zie ik toevallig onderaan de achterdeur iets vreemds, ik toch maar terug... bleek auto was toen die 3 maand oud was geramd op die plek ,schadebedrag ruim €4500... Had ruim €20000 betaald voor die bak,alle spaarcententjes cash aftikken
, reed heerlijk en was er ook blij mee, de ontdekking was nog id eerste maand (kon je nog weer ruilen bij niet bevallen) toch maar niet gedaan, ze hebben het netjes hersteld ,maar ja, heb hen hartelijk bedankt en gezegd dat ik nimmer bij hun nog een auto zal gaan kopen door hun leugenpraat..,ook de afleverbeurt: heldere monteur: remklauw rechtsachter was niet goed gangbaar,liep aan,auto had ruim half jaar id showroom stilgestaan... ,velg loeiheet...wat een mong...., gemiste kansen.... sukkels, later nog een duurdere S60 gekocht maar niet bij hun, als ze niet gelogen hadden, hadden ze me nog een S60 kunnen verkopen...Broekhuis in hoogeveen...
Helaas ben ik te perfectionistich en kom er altijd achter dat ea dan weer eens niet helemaal klopt ofzo, misschien maar kleinigheden ,maar toch...vind het jammer dat ik dan sommige dingen niet direct signaleer, ook al kijk ik overal en goed, maar je ziet soms gewoon wel eens wat over het hoofd ofzo, en met bv die aanlopende remklauw kwam ik achter toen ik de banden ging oppompen, velg echt snoeiheet,de rest niet en jaa das nie goed he...ze zouden ALLES goed nalopen was de afspraak, maar wederom ,die monteur kan ook soms iets over het hoofd zien en bij een bijna nieuwe auto verwacht je vaak ook dat het wel goed is. Wat natuurlijk onzin is, stilstand is nooit goed, en dan altijd eerst de remmen.....
Vertrouw niemand,enkel me vrouw, helaas, hoe ouder je word hoe wijzer je word....mensen zijn soms nog erger als ratten als het om geld gaat...
FELIX!!!!! wat negatief weer he??