Dat leegrijden is denk ik niet goed, heb zelf problemen gekregen,achteraf nu ik dit ook lees, de LPG was echt zowat leeg,tja niet zo id gaten gehad,wat lang met rood lampje gereden, stoekerde stoek stoek etc... nou 30 euries LPG erin,toch iets van 40 liter,ging er maar 1 groen lampje branden! Dus flink leeg,ja en das nie goed met de LPG installaties van ons he (maar met inbouw is de tank ook helemaal leeg??) , dat G3 gedoe maakt het niks uit meen ik, alles nagekeken bougies etc ect... misschien dat enkele of 1 bougie bij mij daardoor niet best is geworden en af en toe een slag mist, ga zsm nieuwe plaatsen, probleem kijkt te verminderen,nu slaat ie zoms alleen nog af bij koude motor, en heel soms voel ik iets een lichte trilling met optrekken bij warme motor.
Weet het verders ook niet, wel vaag, zo uit het niets kwam het opzetten...weet is geen oplossing voor je, mijn antwoord, beetje filosoferen over LPG
BV...Vlotte bocht naar links probleem,zonder gas te geven,net zoiets,hebben velen ook last van...afslaan... heb dit altijd gehad met LPG....wtf?