Toch nog een keer reageren uit eigen ervaring:
Ik heb laatst wat onderdelen "besteld" bij Meindert en had ze inderdaag na 2 dagen in huis. Netjes in een doos ,bubbelplasticje erom..van te voren gevraagd en goed afgehandeld over de telefoon.
M'n eerste aankoop (1jaar geleden) bij hem was een luchtfilterhuis.. Na een maand niks gehoord te hebben heb ik netjes contact met hem opgenomen en ben ik langsgereden wat echt de moeite waard was.
De Ebay gedachte is leuk maar dit is geen ebay. Alles wat hier wordt aangeboden, of het nou hulp is of onderdelen, daar moet je je bij afvragen of het de juiste beslissing is en of je je het kan vooroorloven als het "niet lukt"
Op Marktplaats ben ik vaak in de maling genomen door adverteerders met onderdelen dus daar kooop ik niet of nauwelijks meer. Ik heb zelf regelmatig een spoedje" aan mn auto en dan is wachten op onderdelen natuurlijk heel vervelend.
Ik snap wel dat wanneer je als hobby wat spulletjes verkoopt er altijd wel factoren/situaties zijn waarom het langer duurt dan normaal.
(Adres kwijt?) Uiteindelijk vind ik het wel de moeite waard om het via het forum uit te zoeken en soms wat langer te wachten.
Zo heb ik op mn remklauwenreparatie laatst 100€ kunnen bezuinigen dmv het forum dus dat was het wachten wel waard.