Het is nu 24 nov 2024, 14:14
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door Marcel A » 29 sep 2010, 20:05
Vraagje... Ik wil op mijn SE onderdelen vervangen zoals motorkap, voorspatscherm en voordeuren, en ik kan aan deze onderdelen komen maar dan van SEL... past dat wel? het lijkt mij wel, alleen wil ik het zeker weten.
ALVAST BEDANKT!!
Laatst bijgewerkt door
Marcel A op 29 sep 2010, 20:23, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Marcel A
- Junior Boarder
-
- Berichten: 20
- Geregistreerd: 25 sep 2010, 19:41
- Woonplaats: Burgum
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1984
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
-
door Marcel A » 29 sep 2010, 20:19
Ik heb een type 1. Die SEL waar ik het over heb is volgens de eigenaar een type 1 omgebouwd naar type 2.. (de beplating en bumpers) de motorkap gaat op de zelfde manier open als die van mij namelijk met de 2 hendeltjes naast de grille. kan ik het anders ook duidelijk controleren dat het daadwerkelijk een type 1 is?
-
Marcel A
- Junior Boarder
-
- Berichten: 20
- Geregistreerd: 25 sep 2010, 19:41
- Woonplaats: Burgum
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1984
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
-
door Frank117 » 29 sep 2010, 20:50
Ja, aan de motor.
Type 1 heeft 280, 380 of 500 (grijze kleppendeksels) motoren
Tyoe 2 heeft 260, 300, 420, 500 (zwarte kleppendeksels) en 560 motoren.
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, Belgiƫ
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Marcel A » 29 sep 2010, 20:57
Oei de motor is al uit die SEL....
-
Marcel A
- Junior Boarder
-
- Berichten: 20
- Geregistreerd: 25 sep 2010, 19:41
- Woonplaats: Burgum
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1984
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
-
door Frank117 » 29 sep 2010, 21:12
Er zijn nog wel wat verschillen, maar je kan ook de sierlijsten van de achterruit eens bekijken, die van de tweede serie zijn veel smaller dan van de eerste serie. De achterruit zullen ze wel niet mee overgezet hebben, alhoewel het wel kan. Maar dat is weinig waarschijnlijk. De electrische schakelaars in het interieur zijn ook verschillend.
Als hij op 14' velgen staat, is het een eerste serie.
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, Belgiƫ
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Panzerkampfwagen » 01 okt 2010, 08:58
natuurlijk gelijk gaan kijken, en ja die sticker zit er bij mij in, is dit dus dan de daadwerkelijke productiedatum vd auto?
Groet Harm
-
Panzerkampfwagen
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1182
- Geregistreerd: 15 mei 2010, 19:29
- Woonplaats: Zwolle
- Roepnaam:
- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Ja
door Warmerdam » 16 apr 2013, 18:51
in de zekering zit een stickertje,
vdk 126 540 2105
6 3.82 22
betekend dit ook nog iets??
mvgr wout
-
Warmerdam
-
door Leeflang » 16 apr 2013, 19:43
Ja, dat betekent dat de hoofdkabelboom (daarvan is nummer 126 540 2105) gemaakt is in maart 1982.
Optimum aut nihil.
-
Leeflang
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 6949
- Geregistreerd: 29 okt 2010, 00:11
- Woonplaats: Twente
- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten