[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
auto loopt slecht na starten : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 20:08

auto loopt slecht na starten

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

auto loopt slecht na starten

Berichtdoor Erwin66 » 14 mei 2013, 07:25

Hallo, nadat ik een backfire heb gehad door een defecte bobine.(nu vervangen) loopt de motor na starten ongeveer 4 minuten 500rpm. daarna doet hij het goed. de auto loopt nog niet op benzine(nog geen tijd voor gehad).
Ik kan geen vacuümlek vinden . Bij wat ik kan vinden in de verschillende topics wordt bij koude motor de benzinetoevoer geregeld. maar ik rij alleen op gas. wat kan het zijn?
Erwin.
Erwin66
 


Re: auto loopt slecht na starten

Berichtdoor Lenny29 » 14 mei 2013, 07:37

Co af laten stellen bij de hobbyhut.
Zij zullen je zo zeggen waarom ie slecht loopt.
Lenny29
 


Re: auto loopt slecht na starten

Berichtdoor Douwe » 18 mei 2013, 18:37

grote kans dat je onderbak uit het frame is gescheurt of dat de slang van de stappen motor uit de onder bak is geknalt
ik heb hier en week of wat terug ook zon geval gehad die had meerdere vacuüm lekken
hij kwam ook binnen als een oude trekker
en na een dagje zoeken hadden we alle lekkages verholpen en liep de wagen weer als een zonnetje stationair met 500 toeren in de p
en ook als hij in d edrive werd gezet was dit geen probleem meer en liep deze wagen weer stationair van zijn plaats :D
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: auto loopt slecht na starten

Berichtdoor Erwin66 » 22 mei 2013, 19:29

het is opgelost. de ontsteking was van tijd.
een beetje vreemd na een backfire. het enige wat ik kan bedenken
is dat de vacuumvervroeger hem een tik heeft gegeven.
Erwin66
 


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast