Hoi allemaal,
Zal me even voorstellen zoals het hoort. Ik kom uit het zuiden van het land, limburg. Ik ben 29 jaar en heb als hobby motorrijden. Al langere tijd keek ik jaloers naar mijn oom zijn 380SE. En nu is het dan zo ver, morgenvroeg wordt ik de nieuwe eigenaar. Een 380SE uit 1984. De auto is op 1 maand na net zo oud als ikzelf. Mijn oom gaat voor langere tijd naar het buitenland en schonk mij zijn 380. Ik heb nog de ballen verstand van die wagen dus hoop hier een beetje te kunnen leren.
Gezien de nieuwe belasting regeling weet ik niet voor hoelang ik hem zal rijden. Zowieso tot 1 januari 2014 en dan zie ik wel wat ik doe. Of ik doe hem weg of de LPG eruit. Dit ligt er maar net aan hoe goed de wagen me gaat bevallen.
Ik ga eerst maar eens op mijn gemak hobbyen aan de auto. Hij heeft enkele kwaaltjes zoals geen dashboard verlichting. Maar daar was al genoeg over te vinden op het forum. Verontrustender is het feit dat hij sinds eergisteren opeens niet meer op benzine loopt. Volgens mijn oom was dit eerder ook al eens voorgekomen. Een of ander klepje scheef na en backfire. Hopen dat ik niet al begin met een kostbare reparatie. Maar het eerste dat erin moet komen is een armsteun. Die zal ik zeker gaan missen.
Maar goed. We zien wel. In ieder geval weer en W126 rijder erbij.
Groetjes Danny