Klopt, paar weken terug, straat uit en met overschakelen van benzine naar LPG.
Klonk als een alsof er in dashbordkastje een"boterhamzakje plofte", je weet wel...
Liep meteen beroerd.
vacuümslang aan uitlaatzijde er af geploft, kon niet echt kromme schijf waarnemen.
na terugplaatsen vacuümslang alles weer als vanouds.
Niet dat dat 100% was maar toch.
Gekke is dat na injector-hulzen etc. vervangen, afstellen enzo, afgelopen zaterdag de Benz perfect als nooit te voren gelopen heeft, moest zelfs op toerenteller kijken bij stoplicht of ie nog wel liep.
Ging goed voor een kilometeretje of 20 door de stad, 1/2 uurtje daarna was het weer over en terug naar plofferig stationair, en afslaan met te snel gas loslaten.... als vanouds.
Dus blijkbaar kan het wel dat mooie lopen, maar wat veranderd er dan alsnog weer tijdens zo'n 1/2 uurtje rijden.
Vandaag met filterbak er af en op benzine lopend alle injectoren stuk voor stuk goed kunnen inspuiten met
r-reiniger maar geen enkele reactie.
Moet ook haast wel want alles is nieuw.
Ook nog de Beru-kabels ( ja blijft verdacht spul zeker met de onbekende leeftijd van die van mij) allemaal doorgemeten, alles tussn 1.14 en 1.48 K-ohm, kan beter maar moet kunnen.
Zelfs het flink benevelen van kabels met plantenspuit ( tip van Internet) om te kijken of er vonk-lekkage is leverde geen reactie van motor-toerental op.
Maar laat ik dit topic niet "kapen" zal er zelf eentje aanmaken.