[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Facebook Pagina ! : Andere dingen
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he? Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Stond er wel van te kijken,denk daar zal niet zoveel te doen zijn. Ik vind sowieso facebook makkelijk te checken op nieuwe berichten. Je kan snel vragen stellen via de chatfunktie aan Rene500sec (leerlaufs tempomats e.d.) Cor de jong voor motorische ondersteuning en Andre v Doorn voor Onderdelen. Wel makkelijk voor als je snel antwoord nodig hebt lijkt mij. Had zelf een klein probleempje die snel werd opgelost op deze manier. Zag een hoop van het forum daar ook zitten
tja hoe heet ik daar ook al weer volgens mij douwe en er staat een foto van een grijze 380 bij ik heb me dacht ik al bij renee aan gemeld dus daar kan je me vast vinden
ik blijf toch het meeste hier hier komen de techniche vragen beter tot zijn recht en is alles beter terug te vinden over koetjes en kalfjes kun je leuk op facebook ouwe hoeren