en om die reden geven agenten bij contoles daarvoor dan ook bekeuringen
de wet geving in Nederland is krom
als je hier als jonge jongen zijnde een golfje hebt enje zet hier een sportuitlaat onder puur omdat je het geluid mooi vind
dan kan oom agent je daar al een bekeuring voor geven omdat het niet een orginele uitlaat zou betrefen
en als reden word dan opgegeven dat hij niet aan de wettelijke normen voldoet
dan vraag ik mij af welke wettelijke normen worden dan gehanteerd bij de APK
en hoe zit het dan met onze uitlaat systemen die onder onze wagens hangen
vaak gaat na verloop van jaren de kat stuk en word deze verwijdert door een kat vervanger of gewon weg leeg gehaald
kwa uitstoot komt zon wagen nog prima aan de wettelijke eisen dus dat is geen probleem
maar als puntje bij paaltje komt is de wagen in de tijd niet zo gelevert en komt het erop neer dat je ook een bekeuring hier voor kan krijgen net als die golf rijder met zijn sport uitlaat
ook zie je veel van onze modellen wagens rijdne met van voor tot achter een aftermarket RVS uitlaat
wel of niet met dempers er tussen
het maakt een prachtige donker bruine grom in de wagen
ook ik maak me daar graag aan schuldig
maar als puntje bij paaltje komt kan je daar hier voor in nedreland ondanks dat hij er bij de APK al onder zat en je dus aan de juiste co normen voldoet
een fikse bekeuring hier voor krijgen zo als al meerder keeren is gebeurt in blik op de weg
een rare vorm van wet geving heerst in Nederland ik ben het helemaal met peter eens