Ook ik sluit me hier graag bij aan. Ben onder de indruk van alle know-how, zoals de documentatie van Leeflang, elke keer weer.
Ben een paar keer bij Hans en Danker in de Hobbyhut in Zutphen geweest; ze hebben me steeds goed geholpen met de motorafstelling en het monteren van Europese koplampen op mijn uit Japan afkomstige auto. Goede service zonder veel woorden.
En Marco ElGriffo heeft me ook diverse keren kunnen helpen met onderdelen, waaronder een radio voor mijn W126, ter vervanging van de japanse radio. Een japanse radio heeft een bijna geheel ander FM frequentiegebied, zodat ik eerst maar een paar zenders kon ontvangen.
Ben ook een keer helemaal naar Sexbierum gereden, waar Douwe me heeft geholpen met het weer aan de praat maken van mijn airco en het monteren van de radio, die ik bij Marco had opgehaald. Douwe is een echte hobbyist met een eigen hobbyruimte. Het was het ritje waard!
En iemand die mijn tempomat/cruisecontrol gereviseerd heeft mag ook niet onvermeld blijven: Rene uit de omgeving van den Bosch. Heb het kastje naar hem toegestuurd en kreeg het een paar dagen later weer hersteld terug. Mijn tempomat werkt nu weer prima.
Zoals je ziet heb ik het nodige aan mijn auto moeten doen, maar het maakt zo'n hobby alleen maar leuker
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.