[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gezeur met hpf : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 18:37

gezeur met hpf

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

gezeur met hpf

Berichtdoor BigGovert » 07 jul 2013, 20:15

hallo,naar het vervangen van de schokbrekers {achter] van e-bay gekocht zou 70.ooo km oud zijn.
zakt de auto van achteren, naar een halfuur stilstand, helemaal in .
als ik hem dan weer start,komt hij wel direct omhoog
ik heb de retourleiding op de voorraadpot los gehad, bij lopende motor druppelt hij, maar ook bij stilstand blijft hij -
druppelen.
ik heb ook het idee dat hij niet goed op druk komt.als ik er mee rijdt kraakt hij aan alle kanten.
het lampje blijft ook continu branden.
wat kan hier de oorzaak van zijn?
mvg herman
BigGovert

Re: gezeur met hpf

Berichtdoor 560snel » 08 jul 2013, 19:37

grote kans dat deze schokbrekers ook niet goed zijn.
het beste is een lektest uitvoeren en aan de hand daarvan bekijken of het je schokbrekers zijn.
als je lekkage hebt aan de poten zakt hij gelijk in, en als je lekkage aan een regelaar hebt zakt hij meestal pas in na het starten. terwijl hij gewoon hoog blijft staan.

maar in principe zou het lampje wel uit moeten gaan, ook met lekke schokbrekers. dus ik denk dat je nog meer aan de hand hebt.
succes ermee
560snel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek