[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Uitgebrand : W126 - Van alles wat....
Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126. Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt? Plaats het hier! (Geen vragen over de W126)
Lijkt wel of dat het in het interieur begonnen is want kofferbak zit de lak nog op en motorkap ook en bij een motor brand is de motorkap vaak als eerste de sjaak kwa schade aan de lak die schroeit er meteen af Zelfs de banden zijn nog hard dus heeft maar kort gebrand Hoe dan ook blijf kut als je dit overkomt je verliest er altijd op Of het moet een oud rot barrel zijn geweest met een hoog taxatie waarde dan heb ke geluk
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he? Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
die zag het ook niet zitten om het volle pond aan belasting te gaan betalen en met de kelderende verkoop prijzen en het grote markt aanbod kom je ook niet geschikt van je wagen af dus ja als je dan een goede taxatie hebt is dit wel de mooiste uitkomst denk ik zo kan je het hard ook nog verkopen
volgens mij is de auto ook behoorlijk beschadigd, deuken in het dak en deuren .voorscherm is niet echt verbrand maar zit ook een deuk in. kan ook vandalisme zijn natuurlijk. als ik mijn auto in de brand zou steken denk ik niet dat ik ook overheen ga lopen