door Sterretje1968 » 19 jul 2013, 00:23
Toch raar dat het beheer hier altijd van alles de schuld krijgt.
Rob wil ook de andere zijde van het verhaal horen omdat hij graag wil weten waar hij aan toe is.
Dat lijkt ons alleen maar een juiste handeling als je net aan een nieuwe functie begint.
Maar juist of niet, op dit forum wordt alles afgeschoten want als je lid bent van het team, dan kan je niets goed doen.
IK had geen zin om aan het begin te reageren.
IK dacht, laat ze eerst maar hun gal spuien want dat gebeurt op dit forum toch wel.
Met dit weer heb ik ook nog andere dingen te doen.
Marco wil geen oude koeien uit de sloot halen maar doet dat dus wel en helaas, hij niet alleen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om mij weer te gaan verdedigen maar helaas...
Ik heb Marco en Hans destijds een voorstel gedaan.
Een vrijwillig voorstel waarop ze vrij waren om ja of nee te antwoorden.
Op geen enkele wijze heb ik hen gedwongen of wat er ook op lijkt.
Het leek mij een goed idee om iets van de opbrengsten richting de donatiepot te laten vloeien.
Bijvoorbeeld, je verkoopt een onderdeel voor € 50,--.
Maak daar dan € 51,-- van en laat die ene euro in de donatiepot vloeien.
Percentages van 5% kan ik mij niet meer herinneren maar daar gaat het ook niet om.
IK had dat idee bedacht en achteraf was dat dus schijnbaar een slecht idee, oké prima, even goede vrienden.
Ik heb mij hiervoor ook verontschuldigd.
En omdat nu nog steeds als punt aan te halen of als reden dat je hier bijna nooit meer komt, kom op zeg, niet zo kinderachtig doen.
Net of jullie nooit slechte ideeën hebben gehad.
Het forum wordt betaald door KlasseKlassiek maar niet alles wordt door hen betaald.
Wij, als team van vrijwilligers, doen ons best, meer dan dat kunnen wij ook niet doen.
Zonder ons zou het helemaal een zooitje zijn.
En wees nu eerlijk, wie wil deze functie nu hebben?
Wie van jullie is bereid om hier elke dag ettelijke uren aan te besteden?
Wie van jullie is bereid om constant te worden uitgemaakt als nazi e.d. en om constant beschuldigd te worden van de meest wilde dingen?
De beste stuurlui...
We hebben een nieuwe moderator nodig en daar kwam geen enkele fatsoenlijke reactie op, dat zegt wel genoeg.
Gelukkig zijn er ook berichten van mensen die wel vinden dat wij goed werk doen en voor die mensen gaan wij door.
Jullie willen niet weten wat wij allemaal voor het forum doen achter de schermen en hoeveel tijd en energie dat vergt.
Frans is hele nachten met Jurgen bezig geweest met de forummigratie.
Zelf ben ik hele nachten bezig geweest met foutjes uit het forum te halen.
En dan heb ik het nog niet eens voor al het werk dat de moderatoren hebben gedaan en nog steeds doen.
Dingen die wij allemaal met liefde en plezier doen en velen zijn daar dankbaar om maar helaas zijn er altijd mensen bij wie je het nooit goed kan doen.
Mijn mening is heel simpel, bevalt het je niet dan moet je hier niet blijven.
Blijf je hier wel dan moet je je aan de regels houden en gewoon normaal doen.
Het beheer is/wordt constant beschuldigd van vanalles (zonder ook maar een greintje bewijs) en zelfs als wij de mogelijkheid geven om dat aan te tonen dan wordt daar geen gebruik van gemaakt.
Prima, maar houd dan ook je mond dicht.
Des te vreemder dat men wel uitwijkt naar een forum waarvan het wel bewezen is dat ze de dingen doen waarvan wij beschuldigd worden.
Als men dat vrijwillig opzoekt, dan vraag ik mij af waar men hier over loopt te zeuren.
Met bannen gaan wij ook niet over 1 nacht ijs.
Als wij iemand bannen dan is dat een weloverwogen keuze en het bevreemd ons ten zeerste dat sommige vergrijpen worden goedgepraat omdat dat lid zich wél inzet voor het forum.
M.a.w. je bent heel goed voor de maatschappij en dat geeft je dan ook het recht om iemand te verkrachten?
Als je fout bent ben je fout, zo moeilijk is dat niet.
Als een ander hetzelfde had gedaan en wij hadden niet ingegrepen dan was het ook niet goed geweest.
En dan worden wij beschuldigd dat wij met twee maten meten...
De pot verwijt de ketel...
Verder is het wel frappant dat men vind dat wij als beheer wel alles fout doen maar dat men wel het recht denkt te hebben om achter onze rug iedereen op te hitsen d.m.v. PM berichten en Facebookpagina's.
Dat men bezig blijft ons van dingen te beschuldigen waarvan men geen enkel bewijs heeft.
Dat gebande leden onder een andere naam terug op het forum komen en ook (anoniem) meedoen om de boel op te hitsen en af te zeiken.
En vooral dat er veel leden zijn die als een kip zonder kop achter een ander aan blijven rennen en alles maar voor waar aannemen zonder ook maar even er bij stil te staan dat elk verhaal 2 kanten heeft.
Maar ja, meelopen vanachter je anonieme beeldschermpje is makkelijk, heel makkelijk.
Dat je het daarmee voor heel veel andere leden verknalt, ach... als jij maar blij bent.
Dit gebeurt ook alleen op het W126 forum!!!
Dat zegt wel genoeg lijkt mij.
Dat de sfeer op het forum is zoals deze is, is niet leuk maar geef niet het beheer van alles de schuld.
Kijk ook een naar jezelf en je medeleden en naar je eigen inbreng.
Verbeter de wereld...
Als je iets tegen mij persoonlijk hebt, laat daar dan niet het forum en de leden die het wel leuk vinden, de dupe van worden.
Wat mij betreft is dit ook mijn laatste bericht in dit topic.
Ik ben zeer duidelijk geweest en ik blijf mijzelf niet verdedigen tegen leden waarbij je het toch nooit goed doet.
Leden die alleen de punten eruit pakken waarop ze kunnen hakken en de rest laten liggen.
Genoeg is genoeg!!
Marco, bedankt en het ga je goed maar denk eraan, dit is jouw eigen beslissing.
Niemand heeft jou gedwongen om te gaan en zeker Rob niet!!
Het is heel fijn dat er veel leden zijn die onze inzet wel positief zien en die wel naar de andere kant kunnen en willen kijken. (gezien de vele PM berichten en e-mails)
Helaas reageren zij niet in dit topic wat wij ons ook wel heel erg goed kunnen voorstellen.
Als ik in hun schoenen zou staan dan had ik dat ook niet openbaar gedaan gezien de vijandigheid die er heerst.
De berichten in dit topic zijn dus ook merendeels van een vaste clubje.
Goed om daar ook even bij stil staan.
Laatste noot: vanwege dit hele gezeik heeft Rob Senior zijn functie als Hoofd-organisator per direct neergelegd.
Dat wil zeggen, hij doet niets meer met en/of voor het W126 forum.
Heel erg jammer voor de leden die wel te goede trouw zijn en een groot verlies voor het forum maar hij neemt het Marco en anderen heel erg kwalijk dat hij onterecht zó in zijn hemd wordt gezet.
Hij wilde alleen maar weten hoe het zat met die meeting en dit alleen vanwege zijn nieuwe functie.
Het hele Sternverhaal interesseert hem niets. (want daar werd ook al op gezinspeeld)
Groetjes, Rene.