[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
waar zit de cruise control computer? : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 16:35

waar zit de cruise control computer?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

waar zit de cruise control computer?

Berichtdoor Brown » 06 aug 2013, 09:28

Voordat ik alles ga zitten loshalen, wil iemand mij vertellen waar de cruise control computer zit?

alvast bedankt!
Brown

Re: waar zit de cruise control computer?

Berichtdoor Neerven » 06 aug 2013, 09:37

Dat is gemakkelijk. Deze zit in de auto onder het dashboard bestuurderszijde. Dus bekleding weghalen en dan op de kop de auto induiken. Zit hij onder tegen het dashboard. Loshalen is niet heel gemakkelijk. Ik buig meestal de lipjes van de verpakking wat terug, dan kun je de printplaat er zo uithalen.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Brown » 06 aug 2013, 10:18

bij de W201 schroef je hem zo los inclusief behuizing (zit aan de passagierzijde daar).

Het is niet de bedoeling om de print eruit te halen ;-)

mijn cruisecontrol werkt perfect en ik wil iemand helpen bij wie het niet goed werkt. en hiermee kunnen we de computer uitsluiten als probleem.

in ieder geval bedankt en we gaan dit weekend aan de slag!
Brown

Berichtdoor Douwe » 06 aug 2013, 20:29

zit links boven aan de rempedaal ophanging gemonteerd is een grote aluminium kast met een oranje of zwarte stopcontact
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek