door JohnPrins12 » 06 apr 2010, 19:59
hallo Jeff,
ik heb zelf mijn auto overlaten spuiten maar ben niet echt 100% tevreden op het resultaat.
ik heb het laten doen bij iemand waar ik van dacht dat het wel goed zat omdat er van de MB dealer ook dikke S en naar toe gingen dacht ik dan zal het met de kwaliteit wel goed zitten.
maar dat was dus geen garantie nu is het zo dat de wagen er keurig uit ziet maar het zit hem in kleine dingen die elke keer dat ik mijn auto wast en weer droog zeemt ik ze zie en dat is niet leuk.
ik zou je adviseren niet op een paar centen te kijken door naar een zo goedkoopmogelijk adres te gaan ga naar iemand waar je ook de resultaten van kan zien door auto's te bekijken die hun gespoten hebben en maak duidelijke afspraken.
zo kan je geld besparen door de wagen zelf te strippen en later weer zelf op te bouwen is nog leuk werk ook.
het is echt geen moeilijk werk om het zelf te doen en als je net als ik ook de raamlijsten vervangt door nieuwe en ook gelijk nieuwe rubbers overal dan moet je wel bij het spuit bedrag een 1800 euro optellen voor deze onderdelen.
Gr. John Prins
Gr. John Prins