[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Embee280 : Even voorstellen - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 15:59

Embee280

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Re: Embee280

Berichtdoor PhFischer » 28 aug 2013, 16:32

Welkom Fernand,
Mooi verhaal en prachtige auto!
PhFischer

Berichtdoor BenzAMS » 30 aug 2013, 13:34

Hoi Fernand,

Mooië introductie. En 1 op 10 met de 260SE moet inderdaad haalbaar zijn. Als ik het goed heb is de 260SE de zuinigste uit de hele W126-serie, met 5-bak nog een fractie minder verbruik (afhankelijk van wie er in die bak zit te roeren uiteraard B) ).

Wat betreft de SEC, weinig auto's die ik ken met zo'n dubbele reputatie. Nu het een youngtimer is kunnen we het ding hopelijk waarderen voor wat het is: een supermooië coupé(!).

Veel plezier ermee 8-)
BenzAMS
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1988
LPG: Nee

Berichtdoor Embee280 » 29 mei 2014, 21:21

Beste Ster-vrienden,

Ik kijk niet altijd na wat er gepost wordt, vandaar mijn (bijzonder) late reactie. Maar beter laat dan nooit. Hierbij dan een fotootje van de 380SEC. Inderdaad, een wondermooie, tijdloze coupé. Volgens mij de mooiste die ooit gemaakt is... Na een jaar en ettelijke 1000-den kilometers kan ik zeggen dat het een unieke ervaring is om te cruisen met deze auto. Op autosnelweg heeft ie een verbruik (benzine) van 11/100 km of 1 op 9. In de stad en bij korte ritten kan je hem beter laten staan : 17/100 of 1/6. Maar rijden doet ie wel altijd even lekker.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Embee280

Roepnaam:
Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Bram Jansen » 29 mei 2014, 22:29

Het voorstellen was in okt. 2008.
We kennen Fernand dus allemaal al als een senior forum lid :happy-jumpeveryone:

Lex
Bram Jansen