Vandaag na n tijd n stevige rit gemaakt met me SEC maar vond het toch knap irritant dat na n kwartier alle ramen
Dicht trokken met aanslag binnenzijde,rijd eigenlijk nooit in de winter of met regen maar kon nu niet anders !
Zou het kunnen dat me auto bijna altijd binnen staat,heb geen verwarmde garage,heb me kachel aangehad en
De drukknop links gebruikt,heb ECC alleen is hij nog niet afgevuld na de motorwissel,dus de airco kan ik niet
Gebruiken ,heb in bijna al de voorgangers ook airco gehad maar eigenlijk nooit gebruikt ! Dus vandaar nog niet
Afgevuld ! Ik denk dat de auto misschien wat vochtig is van binnen en misschien mijn garage niet genoeg lucht
Doorstroming biedt ?
Auto staat nu voor de verandering n keer buiten voor n paar dagen
Misschien de ruiten behandelen met die anti aanslag ?
Het is in iig knap iiritant als de ruiten aanslaan,maar ben gelukkig niet de enige want werd ingehaald door n
CLK met hetzelfde probleem !
Het ventiel werkt perfect want rol op rood warme lucht en op blauw koude lucht !
Had me schuifdak n tikkie open en zo alsnog de ramen wat schoon getrokken tijdens de rit !
Gr. Wim
Gr. Wim.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!