Hey,
Aangezien ik tegenwoordig regelmatig op het forum zit te lezen, zal ik me even voorstellen.
Ik ben Jeroen, geboren in 1990 en ik werk als elektricien op een baggerschip
Al men ganse leven ben ik gefascineerd geweest door auto's. Vroeger had ik veel interesse in Saab, maar eenmaal ik met een Mercedes(van men vader) ben beginnen te rijden wil ik niets anders meer.
Nu dat ik eindelijk afgestudeerd ben en werk heb, kan ik eindelijk op zoek naar mijn eerste eigen autootje. Een dikke, lange W126!
De redenen waarom ik op zoek ben naar een W126 zijn:
- Het schip waar ik op werk ligt ergens in Azië, ik doe dus geen woon-werk verkeer met de auto. Daardoor leg ik jaarlijks relatief weinig kilometers af. (=> Het verbruik van de auto doet er niet toe)
- Ik wil genieten van de auto waar ik mee rijd, liefst een soepele V8. (=> 500SEL of 560SEL)
- Ik wil een betrouwbare auto. (=> Een Mercedes)
- Het moet een oldtimer zijn. (=> Nieuwe regels in België)
- Mijn auto moet zo mooi zijn als een W126!
- Ik wil een Mercedes.
- Ik wil een Mercedes..
- Ik wil een Mercedes...
- ...
De wagen die ik zoek mag een beetje pruts werk hebben, maar moet potentieel hebben om een mooie auto van te maken. Ik ben niet zo ervaren in het werken aan auto's, maar die ervaring hoop ik te krijgen door aan een W126 te werken.
Tot slot zou ik wel al een beetje dank willen uit brengen aan alle forum leden die veel en interessante dingen posten..
Het beste topic vind ik echt wel de "How-to INDEX" (
index-t8577.html ), echt een super handig topic dat me UREN en UREN kan afleiden!!!
Nadat ik het W126 forum ontdekt heb, heb ik me geen seconde meer verveeld!
Groeten,
Jeroen