door Gerko » 10 nov 2013, 15:31
mooi zo peter, goed gedaan zo!
als ik het zo op de foto bekijk zijn de fittingen inderdaad van matige kwaliteit, maar ik gok dat de originele fitting er ook wel in past.
voor mij is dat prima, ik heb namelijk al USA fittingen d.w.z. 21/5 watt lampen erin, dus stadslicht EN richtingaanwijzer.
voor degenen die hem enkel als richtingaanwijzer willen gaan gebruiken zal het ook geen probleem zijn.
als iemand dacht dat hij zijn lampen hiermee ook op de USA kon gaan gebruiken, dus ook het stadslicht hierin zal dat dus niet lukken. ik zie namelijk maar 2 polen op de fitting, dat betekent een plus en een massa voor 1 lamp en dat zal dan je richtingaanwijzer lamp moeten zijn.
al had ik volgens mij op ebay wel gelezen dat er dubbele fittingen bij zouden zitten, maar mijn duits is niet heel best dus ik kan mij vergissen.
ik zie ze tegemoet en plaats uiteraard een foto met resultaat. ik ben erg benieuwd!!
ps @ john: de originele USA lampen hebben ook de oranje reflector aan de zijkant, maar daar is het volledige glas verder ook oranje. bij deze is de rest van het glas wit, met daarachter nog een oranje glas voor de richtingaanwijzer kleur.
groet, gerko
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!