[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pressure regulator/damper testen : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 13:28

Pressure regulator/damper testen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Pressure regulator/damper testen

Berichtdoor Jjoey » 10 nov 2013, 21:15

Goedendag

Ik heb een 380 motor uit de USA en ben met de benzine circuit bezig omdat de motor niet lekker liep. En kwam twee pressure regulator/damper tegen. Ik heb er vacuüm op proberen te zetten maar dat doet die niet. Hoe kan ik deze testen? Onderdeel nummer is 0280161012 Bosch
Alvast bedankt
Gr.. Joey
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Jjoey

Re: Pressure regulator/damper testen

Berichtdoor RD500SEC » 15 nov 2013, 14:11

Het membraan moet heel zijn wat erin zit, als je zuigt aan de vacuüm kant en je tong op het slangetje houd moet deze "vastplakken" .
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jjoey » 15 nov 2013, 20:11

Oke heb het geprobeerd ze blijven op vacuüm had het even getest met een vacuüm trekker en meter bleef constant.
Bedankt voor de tip! Maar zou het niet moeten zijn als ik er vacuüm op zet dat de benzine leiding ook dicht moet gaan?
Jjoey

Berichtdoor RD500SEC » 17 nov 2013, 02:23

Nee, de demper vangt de drukschommelingen op die ontstaan bij snel wisselende belastingen.
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jjoey » 21 nov 2013, 17:59

Oke dan zullen ze wel goed zijn aangezien ze op vacuüm blijven. bedankt voor de info.

Gr.. Joey
Jjoey

Keer terug naar Techniek