[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Water achter rechter voorstoel : Interieur - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 09:05

Water achter rechter voorstoel

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Re: Water achter rechter voorstoel

Berichtdoor JohnPrins12 » 17 dec 2013, 20:57

hoi,

in je achterruit sponning zit een gaatje, aan de linkerkant als je achter de auto staat, ongeveer 10 a 15 cm uit de hoek vandaan.
dit is een afvoer die er af fabriek in zit, als ik het goed heb loop dan het water op de plaat onder de hoedenplank, waar de grote gaten in zitten, zichtbaar in de kofferbak.

het water wat daar op komt loopt dan weer via je binnenscherm weg, als daar en afvoergaatje dicht zit loopt het via de bodem naar het laagste punt in je auto, en dat is achter je stoel.

ik had het idee dat je de tips hier over niet echt geloofde, een ongelovige tomas :lol: :lol: :lol: :lol: .

succes met zoeken

Gr. John Prins
Gr. John Prins
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor TeunM » 17 dec 2013, 21:04

Haha ik zal eens kijken en wat krijtstrepen trekken
TeunM

Berichtdoor TeunM » 18 dec 2013, 23:24

Toch nog wat tijd gehad om er naar te kijken: met het gebruik van de tuinslang bleek al snel dat het lek inderdaad bij de A-stijl zit. Het dak is niet lek, maar ik weet vrij zeker dat het lek bij de rechter bovenhoek van de voorruit zit. Dit moet dus even opnieuw gekit worden
TeunM

Vorige

Keer terug naar Interieur