[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Leren interieur schoonmaken, plamuren, verven : Interieur - 3

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 07 mei 2024, 01:30

Leren interieur schoonmaken, plamuren, verven

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Re: Leren interieur schoonmaken, plamuren, verven

Berichtdoor Nurione86 » 23 dec 2013, 23:02

Dankje jongens, Ik ben er ERG blij mee
Er is een groot verschil in hoe het was en hoe het nu is
Tuurlijk is het niet zoals nieuw en 100% glad/mooi maar dat hoeft ook niet
Het is dat we het weten dat er een groot gapend gat was en naar op inzoomen,
maar voor iemand die het niet weet is het bijna niet
te zien.
Avatar gebruiker
Nurione86
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 106
Geregistreerd: 15 aug 2012, 00:41
Woonplaats: ZEEUWS-VLAANDEREN
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1987
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Leren interieur schoonmaken, plamuren, verven

Berichtdoor Douwe » 23 dec 2013, 23:07

Hey dat ziet er weer netjes uit
Hoe heb je dit gedaan
Ik heb namelijk dezelfde kleur en heb ook een slijt plekje die ik graag bijgewerkt wil hebben
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: Leren interieur schoonmaken, plamuren, verven

Berichtdoor Nurione86 » 23 dec 2013, 23:37

Hoi Douwe,
Ik weet dat jij van knutselen houdt
Het ligt eraan hoe groot je instapschade is
Als het een slijtplek is dus het verf eraf en en zit er (kreukels/scheuren)
Dan Zou ik de transparante hg leerreparateur erover smeren en vlak Schuren en zo nodig herhalen
Het droogt op en blijft flexibel daarna een leerverfje erover en klaar.
Maar als je echt een gaatje/gat hebt moet je vulling in orde zijn en onder het gat een lapje leer steken en vast lijmen
Hg leerreparateur erover smeren en zo nodig paar keer herhalendaarna vlak schuren en is het klaar om geverfd te worden.
Leerverf heb ik met een verfroller aangebracht werkt perfect.het verf zelf kan je het beste op kleur laten samen stellen
Wel goed ontvetten voor het verven zelf heb ik dat met aceton vrije nagellakremover gereinigd, te koop bij bv action is ook heel goed te gebruiken bij zwaar vervuilde leren stoelen.
Avatar gebruiker
Nurione86
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 106
Geregistreerd: 15 aug 2012, 00:41
Woonplaats: ZEEUWS-VLAANDEREN
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1987
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten