[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
hoezen voorstoelen wisselen? : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 13:17

hoezen voorstoelen wisselen?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

hoezen voorstoelen wisselen?

Berichtdoor Henk_500SE » 30 dec 2013, 18:59

Mijn grijze pullman bekleding heeft nogal wat vlekken en de bestuurdersstoel wang heeft een gat aan de instapzijde. Nu kan ik dat laten repareren en laten reinigen, maar dat kost bij elkaar ergens tussen de 200 en 250 euro. Ik kan ook een 'als nieuw' lichtgrijs pullman interieur kopen voor ong 150 euro. Echter deze stoelen zijn niet verwarmd, noch electrisch. De mijne zijn dat wel. Achterbank zitting en rug omzetten gaat me wel lukken.
Echter, hoe moeilijk is het om de hoezen van de ruggen van de voorstoelen om te zetten? Zitting van een stoel heb ik al een keer losgehaald om het verenpakket te vervangen. Dat is met die geniete kartonnetjes niet echt een drama. Maar de rughoezen? Iemand ervaring? Wat ik kan zien heeft het 'als nieuw' interieur geen armsteun op de bestuurdersstoel. Mijne wel. Is dat makkelijk om te zetten (lees: gat prikken in hoes en armsteun weer monteren?)

Zijn er ergens wellicht tutorials in omloop?

Graag jullie advies. Dank!

Henk
Henk_500SE

Re: hoezen voorstoelen wisselen?

Berichtdoor Douwe » 01 jan 2014, 10:58

Henk dat is goed te doen ik heb het vaker los gehaald
Ik heb hier een prachtig grijs pullman interieur op zolder liggen waar geen slijt plekken in zitten
Ik zou desnoods samen met jou bij mij in de garage de boel over kunnen bouwen :D
Dat scheelt je een hoop gesleep met interieur delen ;)

post144971.html?hilit=pullman#p144971
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Interieur