De 'constante plus' waar ik het over had bleek de massadraad te zijn, die ergens n kortsluiting of n lek heeft, dus ik heb ten eerste de kabel vervangen vanaf de hoofkabelboom(links achter) tot het lampje omdat hij daar slecht was.
Daarna heb ik de kabels 'gevolgd', waarvoor je de halve auto moet slopen
:
20140112_210418.jpg
De plusdraad blijkt bij mij voor het achterlampje & de kofferbak verlichting een andere te zijn dan voor de instapverlichting. Het is een contactgeschakelde die op zekering 16 zit. Kan het zijn dat deze voor extra functies ofzo gebruikt wordt?(nadat hij niet meer voor de blowermotor nodig was.) Hij komt namelijk uit op deze stekker onder het dashboard bestuurderskant:
20140112_210054.jpg
Morgen zal ik is gaan kijken waar de andere draden van die stekker naartoe lopen en de plusdraad bij die voor de instapverlichting aansluiten zodat die ook constant is.
Het ziet er overigens wel allemaal orgineel uit en geen achteraf ingebouwd beunwerk.
(@Peter: Uhm... toen ik hem kocht had hij dit probleem nog niet, wel heb ik de instap lichtjes vervangen omdat die kapot waren, dus ik denk dat toen het probleem begonnen is)
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.