door Leeflang » 26 jan 2014, 02:44
Bij mij zat het zo:tank.jpgLinks de leiding naar de motor (een met grijs kunststof ommantelde koperleiding) en de elektrische aansluitingen voor de afsluiter en de meter, via een rubber mof met aparte openingen voor de gasleiding en voor de elektra, de mof zat zowel op de leidingen als op de tank met een tie wrap vastgemaakt,
rechts boven de vulslang met daaromheen ook een rubber mof, die mof zat ook zowel om de slang als op de tank met een tie wrap vastgesjord en
rechts onder een slang die naar een doorvoer gat onderin de bak rechts in de kofferruimte, die slang was aan beide uiteinden met een slangenklem bevestigd.doorvoer.jpgvulslang.jpgDe vulslang met onder in beeld de rubber mof die aan de tank zat en boven in beeld een balg die met tie wraps aan de slang en om het ronde deel van de vulaansluiting bevestigd was (die laatste tie wrap zit er dus niet meer op).
Volgens mij was die balg meer bedoeld om doorschuren aan het scherpe plaatwerk te voorkomen dan om gaslekkages op te vangen.
Maar misschien zijn de eisen in België anders?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Optimum aut nihil.