ik heb vandaag een benzine contactslot pasgemaakt voor mijn 300SDL Turbo (omdat het originele contactslot de geest gaf)
Dat gaat als volgt:
je schroeft je originele contactslot met vacuumaansluitingen eruit
je schroeft het electrische deel van je contactslot eraf.
daarachter zit een groen schijfje, welke je over moet zetten naar het benzine contactslot.
op het benzine contactslot zit de plaats voor de vacuüm aansluiting dicht.
je tekent netjes de gaten voor het schroefdraad en het middelste gat af
Afb0545.jpg
je boort het middelste gat in kleine stapjes tot zo'n 14mm
je boort de gaten voor het schroefdraad 3,5mm
je tapt M4 draad in de gaten voor het schroefdraad
nu kun je het vacuüm pijpje monteren
Afb0547.jpg
en het groen schijfje plaatsen
Afb0546.jpg
je schroeft het electrische deel er weer op
je monteert het gemodificeerde contactslot weer op je auto
groet, gerko