Tsja, wat zal ik ervan zeggen................
Met dank aan
Weekers (die zojuist is opgestapt zoals iedereen wel weet
) ben ik toch tot de verkoop van mijn geliefde old lady over moeten gaan.
Het werd simpelweg te duur voor ons om op gas of benzine in de 500 te blijven rijden, ook omdat onze andere auto redelijk veel kosten gaat krijgen en eigenlijk nu al de deur uit moet. En de drie maanden per jaar dat ik er niet mee mag rijden terwijl het dan het hardste nodig is, deed de weegschaal overslaan naar verkoop.
Dus ik heb de club van de S klasse verlaten, en ben overgestapt op een C klasse uit 2001......van een V8 naar een V6, downsizen is niet leuk
Maar ik het het zeer naar mijn zin gehad, met de auto en met alle leden van het forum die ik in de afgelopen 5 en een half jaar mocht ontmoeten.
Bedankt aan iedereen voor alle mooie (sleutel)momenten, de meetings, commentaren, opmerkingen en feedback op het forum. Bedankt ook aan de website hosts, moderators, Hans, Danker en Marco (Elgriffo), en iedereen die ik heb ontmoet...
Als de tijd er weer is en de financiën er beter voor staan zal ik zeker weer naar een mogelijkheid kijken om aan de S klasse club te gaan deelnemen !! Van tijd tot tijd zal ik zeker nog op dit forum aanwezig zijn, maar voor nu voornamelijk op het andere forum uiteraard.
Ik wens iedereen nog heel veel plezier en succes met jullie mooie bolides, en hopelijk tot de komende meeting!
Met vriendelijke groet,
Mark Verwer
Ps: de auto blijft gelukkig wel in de familie, bij een andere liefhebber. Hij is ook al op het forum actief.......