Hallo,
Ik ben nieuw hier (zie mijn introductie) en heb natuurlijk een echte lekenvraag in de aanbieding.
Als vervanger voor mijn huidig auto ben ik op zoek naar een auto die vooral sterk en betrouwbaar is, maar ook nog betaalbaar in het gebruik.
Zelf denk ik aam een 280/380SE met een prijskaartje tot 6000 en het liefst reeds voorzien van een goed werkende LPG installatie.
Nu heb ik er eentje gezien bij een dealer, helemaal aan de andere kant van Nederland ( woon zelf in de buurt van Eindhoven) die lijkt te voldoen aan mijn specs.
Echter is me opgevallen dat deze auto al een poosje te koop staat bij deze dealer die ik toch wel heel vaak tegenkom bij autotrader. Het is bedrijf Hofman te Leek
En het aanbod is een groene 280SE met LPG en 300.000 op de teller. (
http://www.hofman.nl/auto/11303)
Dit klinkt als een koopje, dus ik heb contact met ze opgenomen om te vragen waarom deze auto zo lang te koop staat, en wat ik aan kosten op de korte termijn zou kunnen verwachten.
Ik krijg echter een heel kort nietszeggend standaard antwoord terug in de trand van: geen kosten op korte termijn en dat een auto langer dan normaal te koop staat zegt niets.
Deze reactie heeft me niet echt kunnen geruststellen.
Ben dan ook benieuwd naar jullie reacties/ervaringen.