door ElGriffo » 05 mei 2010, 20:05
Hoi Vincent,
Ik ben met het zelfde "probleem" bezig omdat ik een moderne installatie gewend ben met volle klanken, in midden
laag en hoog.
Ik heb de voorste speakers vervangen door deze Magnat Carfit 915 bij conrad, op zich een hele mooi speaker
die redelijk pas , je moet een "oortje" afknippen en even het een en ander aanpassen om de speaker met
2 of 3 punten vast te zetten maar op zich kunnen ze onder het rooster nergens heen en zitten ze redelijk
op hun plaats. Ik nog een extra losse tweeter links en rechts op de A-styl gemonteerd (als ik tijd heb
frees ik ze er een keer in).
Op zich een mooie speaker met helder hoog en redelijk mid maar totaal geen laag, voor achter op de hoedenplank
heb ik Magnat 80W 6,5 inch 2 Wegspeakers besteld en voor het echte laag een Magnat Subwoofer en 4 kanaals versterker
in de kofferbak om de Sunbwoofer en de achterspeakers te voeden.
Ik wacht nog op een kabeltje voordat ik alles kan aansluiten om te horen hoe het klinkt, wat ik eigenlijk nog mis
is midden en wat laag in het voor compartiment ik zit met de gedachten om een mid en laag speaker in de deurpanelen
van de voorportieren weg te werken er zou genoeg ruimte in de kaartenbakken moeten zitten om een 16 cm speaker
kwijt te kunnen.
Laat wel wat weten als alles draait
Grt
EG