Hallo DGK en Martien,
Die drie roosters zijn idd voor de frisse lucht, in de middenconsole (iets erboven eigenlijk) zitten de welbekende schuifjes waarmee je dat kunt regelen.
De knop voor de recirculatiestand varieert voorzover ik weet enigszins bij volautomatische airco's tov handbediende systemen.
Ik heb een handbediende versie en daar is het een aparte knop met drie pijltjes in een cirkeltje die dat aangeeft.......
Als die het niet goed doet zou het een probleem van de kleppen kunnen zijn die de aanvoer afsluiten. Wellicht kan iemand via EPC of WIS je helpen aan een schema.
@ Bob: zit er genoeg koelvloeistof in je systeem? Geen lekkages bv bij de aansluiting naar de kachelradiateur, of een verstopping in je radiateur waardoor er niet genoeg aanvoer is?
Kachelkraan zoals EG zegt is ook een veel voorkomend euvel (EG: ik neem aan dat je de kachelventielen bedoeld die vastzitten of gescheurd zijn...?).
S6 met zoeken overigens, zeker in dit weer (is al niet prettig rijden zonder verwarming, laat staan eea gaan uitzoeken.....tenzij je in een verwarmde garage staat natuurlijk!)
Gr., mark