door Marcedes-Benz » 06 maart 2014, 17:15
Beste forumleden,
Vandaag voorlopig de laatste rit gemaakt met mijn Benz en gestald voor langere tijd. Gewoon nog met de gastank erin. 8 maart is mijn peildatum en dan is de schorsing een feit. Geen belasting op welke manier dan ook betalen.
Net wel nog 24 euro mogen aftikken voor het schorsen maar meer krijgen ze nu niet.
Niet omdat ik het nu doe maar eigenlijk hadden we dit allemaal moeten doen. Gewoon om een statement te maken. (En ik weet heel goed dat dit nooit te verwezenlijken was. Zet twee personen bij elkaar en je krijgt al bijna geen overeenstemming).
En dan wordt er gezegd:" Ach het zijn maar 120 euries" en "ach op benzine loopt ie veel beter" en "gas is om op te koken". Zo kan ik nog wel wat uitspraken roepen maar laten we eerlijk zijn, we zijn gewoon genaaid.
En volgend jaar? 180 euries of meer omdat de doelstelling niet gehaald wordt. En wat die benzine betreft, die wordt er ook niet goedkoper op. Hobbymatig rijden maar volledig betalen voor een twee voertuig want daar komt het bijna op neer.
En de doelstelling van Weekers, inmiddels vertrokken, wordt nooit gehaald daar zijn we het ook wel over eens.
Er is meer kapot gemaakt dan nodig ook al wordt de mrb voor oldtimers dit of volgend jaar terug gedraaid.
Met dit bericht wil ik helemaal niets bereiken. Het is gewoon een stukje frustratie wat er even uit moet na het schorsen.
Ook al schijnt de zon vandaag nog zo hard, voor mij is het vandaag een duistere dag.
De enige troost die ik nog heb is dat ik nog steeds in bezit ben van een mooie witte Mercedes Benz 380SE. En dat ik er zo nu en dan nog eens in kan zitten en kan dromen. Dromen over betere tijden................................................