door Moessy » 12 maart 2014, 23:51
hallo allemaal ik ben Mustafa, ben 19 jaar oud ik ga nog naar school en werk.
Ik volg de opleiding auto verkoop adviseur en heb een Eigen doner kebab verkoopwagen.
Veel mensen vroegen aan mij waarom een oude W126 en geen golf 4 of 5 meer een jongere auto. Dat is omdat ik sinds kinds af aan de W126 geweldige bak vind en 2 jaar geleden heb ik voor het eerst in een 300SEL gereden in turkije van mijn oom (stiekem gepakt en weggereden want anders kreeg k em niet mee omdat ik nog 17 was, maar ik kon niet nog een jaar wachten om het te rijden). maar goed.. naar een tijdje gespaard te hebben en ruzie te maken met papa heb ik hem toch kunnen overhalen om mijn droom auto te kopen. want ik heb 2 dagen terug een Mercedes 500SE benzine uit 1985 gekocht.
en zitten natuurlijk wel paar probleempjes aan en ik hoop dat ik met jullie hulp dit kan oplossen, want anders moet ik em gelijk weer verkopen van papa en dat wil ik niet.
ik wil ook graag bij de evenementen zijn en aan de meetings deelnemen als ik de auto klaar heb.
ik zet straks of binnenkort ff alle problemen op een rij en dan zet ik dit op de forum.
wens iedereen veel plezier en geluk. (foto' s komen binnenkort)