W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 00:16

Vandaag van alles en nog wat

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)

Moderator: Neerven

Vandaag van alles en nog wat

Berichtdoor Gebruder S » 04 mei 2014, 02:46

Goh , Vandaag bij vrienden in Nuenen geweest en met hen wezen wandelen op een oud landgoed ( prachtig) later nog langs de woning van Django Wagner gereden en laat hij nu toevallig net voor ons neus zijn 2 jonge rotweilers aan het uitlaten zijn. we zwaaiden naar elkaar en lieten hem ook van zijn vrije Zaterdag genieten zonder een handtekening te vragen https://www.facebook.com/djangowagner?fref=ts

Verder gaan we onze W126 weer voorzien van een verse APK en hebben we heerlijk nostalgisch gereden in onze W108 280SE vandaag.
Morgen vroeg weer lekker naar het bos met onze honden in onze S124 300TD automaat ( man man , wat een machine's die OM603 automaten , we bezitten zowel de sedan alsook de station ( voor de honden ) versie.
Nu overal voor een prikkie te koop dus sla je slag als je de meest betrouwbare zalig rijdende wagen ter wereld zoekt die nog eens 750.000 km erbij zet met gemak na al 750.000 km gereden te hebben ( deze gaan gewoonweg nooit kapot met minimaal onderhoud).
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gebruder S

Re: Vandaag van alles en nog wat

Berichtdoor Bram Jansen » 04 mei 2014, 09:06

Een prachtige collectie man.
Die witte (TB) zou ik er wel bij willen hebben.
Zou het kunnen, ik moet voorzichtig zijn ;) dat ik de groene ergens te koop heb zien staan?

Lex
Bram Jansen

Berichtdoor Gebruder S » 04 mei 2014, 11:08

Ja dat klopt Bram ,,, die Groene W124 300D automaat is in principe te koop maar er wordt heel weinig op geboden nu de regels veranderd zijn in NL.
Wel berichten uit Frankrijk en België
Gister nog uit België in het Frans :
Bonjour,

Je suis intéressé(e) par votre véhicule.
Veuillez me contacter svp.

Cordialement,

Echter willen ze dan voor 500 euro uiteindelijk de wagen mee nemen is de ervaring dus laat maar.

Die witte hebben we voor de honden aangeschaft en is een lekkere OM603 automaat .
Zeer handig met boodschappen doen ook trouwens , en rijdt fantastisch mooi en smooth.
Dus als je hem erbij wilt hebben mag je hem komen halen voor 1350 euro

Jij had trouwens bijna mijn 190D 2.5 gekocht c.a. een half jr geleden voor c.a. 2750 meen ik
Deze rijdt nu bij een liefhebber in Arhnem rond, hier nog wat kiekjes ervan
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gebruder S

Berichtdoor Bram Jansen » 04 mei 2014, 11:27

Dag Jesse,

Met Fransen kun je geen zaken doen. Op het laatste moment komt er altijd nog wat uit de hoge hoed. En dat kunnen wij niet verzinnen.

Als de witte auto niet is gesloopt en uitgewoond door de honden heb ik daar binnen niet al te lange tijd wel belangstelling voor. Ook afhankelijk van roest en kilometers natuurlijk, want heb er geen zin in een hoop ellende in huis te halen als je begrijpt wat ik bedoel. ;) Laten we daar anders via de PB of mail even contact over hebben.

Toen wij met elkaar in contact kwamen voor de 190D zal ik waarschijnlijk voorzien zijn geweest, anders had ik hem beslist gekocht.

Lex
Bram Jansen

Keer terug naar W126 - Van alles wat....