Hoi,
Ik ben ook altijd een fan geweest van houtwerk in de auto. Ik was vroeger al altijd bezig om van de sloop houtdelen over te zetten in de W123 van mijn pa.
Dat werd dan vaak een mengelmoesje van zebrano en Wortelnoten.
Vind ik nu ook niet meer super, netjes zebrano of palissander (in sommige W114/108/109) vind ik het mooist.
Wat ik nu ook vaak zie is dat de meest ingewikkelde vormen in hout (of imitatie) worden uitgevoerd, vind ik soms wat vergezocht en ook niet echt mooi. Een houten radio vind ik wat dat betreft ook niet nodig, niet echt realistisch zeg maar.
Mijn smaak.
Een Originele Becker is wel leuk en mooi maar dat gedoe met cassettebandjes is inderdaad wel lastig. Ik kan het weten want ik heb tot vorig jaar nog met een casettespeler rondgereden.
Ik heb nu in de W126 dus een USB radio ingebouwd. Ik heb gekozen voor eentje van VDO, toch een beetje originaliteit
Een korte radio met maar zo'n 10 cm inbouwdiepte.
Ik ben er tevreden mee, een handige draaivolumeknop (die helaas alleen wat te snel reageert, dat is dan het enige minpuntje).
Een SEC heeft standaard wortelnotenhout of niet? Rood met creme bekleding is wel een mooie combinatie. Erg opvallend. Weet toevallig wie jou auto nieuw gekocht heeft? Ben ik altijd wel benieuwd naar.
Math
VDOradioUSB.jpg