Leuk, dat sommige meteen een oordeel tegen mij klaar hebben
Ik wil hier eenmalig op reageren
Mijn SEC wordt als hobby auto gebruikt en dus weinig mee gereden, als ik hem gebruik, gebruik ik hem ook echt en wel voornamelijk met ritten naar en door Duitsland met de bijbehorende snelheden.
Hans beweerde dat hij niet in staat was om met mijn setje velgen en banden (na de montage) harder dan 100 km/h te kunnen rijden
Er hoef maar iets aan de SEC te markeren en hij gaat de garage in om het te laten behelpen en dit heeft ook betrekking tot velgen en banden want, mijn leven kan ervan afhangen.
Met het door Hans gekochte setje velgen incl. in nieuwstaat (ca 2 jaar oud) verkerende banden heb ik tot de laatste cm voor de wissel van velgen (Lorinser) probleemloos gereden, zonder hobbelen en of trillingen en dit vaak met snelheden ruim boven de 200 km/h.
Helaas hadden de Lorinser velgen een ander maat en was ik genoodzaakt om wederom nieuwe banden te kopen anders had ik de "oude" banden wel overgezet.
Tijdens het monteren (door Hans en samen met hulp van anderen) van mijn setje velgen op Hans zijn auto, gebeurde dit niet bepaald professioneel en dit viel zelf mij als leek zijnde meteen op.
De originele en bijgeleverde wielbouten werden niet op de juiste manier gebruikt, bouten voor de wielen (lange) werden op de spacers monteert, te korte bouten op de velgen e.z.v.!
Ik weet niet wat nog allemaal is gebeurt, ik ben op een gegeven moment weggelopen
Nogmaals, ik heb optimaal materiaal geleverd waarmee tot het laatste moment optimaal mee werd gereden, ik ben geen bedrieger en of oplichter !
Ook niet op Marktplaats !!!!!
Elk medewerking aan een zogenaamde "oplossing" zou een bekentenis van mijn schuld betekenen, en hiervoor pas ik
Ik ben nergens schuldig aan
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee