Hallo,
Toch maar even mijn nieuwe aanwinst voorstellen.
De 560 heb ik nooit project van gemaakt, omdat het gewoon overdreven veel werk was toen kocht iemand die het auto al kende via via het over.
De groene had ik toen ook weggedaan toen ik een goed bod kreeg, maar kreeg zoveel spijt dat ik bleef zoeken voor een nieuwe 500SEC en vandaag toch 1 aangeschaft een amerikaanse 500SEC met geen roest ook niet in de kofferbak onder de raam
Uiteraard moet er het 1 en ander gebeuren aan de auto
Auto heeft meer dan 1+ jaar stil gestaan ( wel binnen ) en al 6 maanden geen APK dus dat is wat ik als eerst ga doen.
- Uitlaat hangt los die ga ik weekend even in orde maken ( in de toekomst wil ik die uitlaat nog wel veranderen )
- Remmen compleet nakijken
- Veringen achterin moeten even nagekeken worden ga ik ook in het weekend doen nog
- Motor en automaat waren 2 jaar gelede gereviseerd dus die werken subliem gewoon
- Accu of Dynamo is niet goed dat ga ik morgen even opmeten en kijken welke van de 2 de boosdoener is
- Gordel systeem werkt niet helaas ( moet dat ook nakijken )
- Dashboard verlichting doet het niet ook dat ga ik even weekend na kijken
Belangrijkste is eigenlijk dat ie snel een APK keuring krijgt ( dus weekend toch snel belangrijkste dingen aanpakken en maandag ff in de voorkeuring gooien om te zien wat de gebreken zijn voor APK en meteen in orde maken )
Er zijn nog zat andere kleine dingetjes maar dat komt met de tijd wel ( en als helemaal klaar is laten polijsten
Velgen ga ik ergens in de toekomst ook waarschijnlijk veranderen ( ondanks dat ie niet gereden heeft zitten er wel gloednieuwe 19 inch banden onder dus das iig positief
)
Hier momenteel 2 foto's die ik bij de hand heb zal er nog nieuwe erop gooien.
Mochten jullie bepaalde ideetjes hebben deel het
thnx
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.