[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kabaal rechter buitenspiegel : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 04:37

Kabaal rechter buitenspiegel

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Kabaal rechter buitenspiegel

Berichtdoor baardap » 23 mei 2010, 22:34

Hallo,

Mijn rechterbuitenspiegel maakt nogal kabaal tijdens het verstellen.
Aan het geluid te horen zou ik zeggen dat er het een en ander gesmeerd moet worden.
Hij doet het echter nog wel. Ik blijf hem regelmatig bedienen om te voorkomen dat hij helemaal vast gaat zitten.
Hoe werkt die besturing? Zitten de motoren achter de spiegel of gaat dit via kabels, kan ik de spiegel er af halen om er bij te komen, enz.
Suggesties welkom,
Mvrg,
Peter
Avatar gebruiker
baardap
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 mei 2010, 12:11
Woonplaats: Nij Beets
Type wagen: 300SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee


Re: Kabaal rechter buitenspiegel

Berichtdoor Frank117 » 23 mei 2010, 23:28

Ik zou hem nog zo vlug niet demonteren, je loopt nogal wat risico dat je het glas breekt. Als je hem verdraait in zijn uiterste stand, kan je mooi de binnenkant eens uitblazen met perslucht, en dan inspuiten met WD40 of zoiets. Dat zal wel helpen, tenminste als de plastieken wieltjes niet echt versleten of beschadigd zijn.
Frank.
Avatar gebruiker
Frank117
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1031
Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
Woonplaats: Knokke, Belgiƫ
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Kabaal rechter buitenspiegel

Berichtdoor baardap » 24 mei 2010, 23:30

Dat heb ik nu gedaan, langs de voorkant van de spiegel, als ik het rubber een beetje wegdruk kon ik er ook goed bij.
Het lawaai is wel beter geworden, en ik heb het idee dat het ook weer wat soepeler gaat.
Ik laat het eerst zo maar, bedankt voor de tip.
Mvrg,
Peter
Avatar gebruiker
baardap
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 mei 2010, 12:11
Woonplaats: Nij Beets
Type wagen: 300SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast