[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
co afstellen via lambda : Techniek - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 05:06

co afstellen via lambda

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Re: co afstellen via lambda

Berichtdoor Motorama » 27 aug 2014, 23:21

eb een 89er 560SEC 279pk dus toch met kat??
Motorama
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1989
LPG: Nee

Berichtdoor DennisUijl » 28 aug 2014, 09:27

moet je ff onder je auto kruipen, kun je hem zo zien zitten
DennisUijl

Berichtdoor 560snel » 28 aug 2014, 10:03

als het goed is heb jij een kat onder de auto. voor de zekerheid even eronder kruipen idd.
en je had de lambda doorgemeten toch zei je?
560snel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DennisUijl » 28 aug 2014, 19:23

Net even losgegaan met de co stelschroef. Nu op de tast afgesteld. Terugdraaien naar arm en dan net zo lang rijker draaien totdat hij net lekker op het gas reageert. In ieder geval staat hij nu een stuk armer dan hij stond.

Warme start is nu weer tikkie lopen. Nu alleen nog ff proberen als hij warm is en een tijdje stilgestaan heeft. Dat was ook altijd een probleem.
En kijken of het verbruik minder is nu. Da's het belangrijkst.

Ivar, hij heeft inderdaad een luchtlek bij de spruitstukken maar of het bij de pakkingen is weet ik niet. Moeten we het ook ff over hebben als we elkaar treffen.
DennisUijl

Berichtdoor Motorama » 28 aug 2014, 22:17

Ik heb een kat ja. Bij mij gaf hij 6.8v vast of 50% dus lambda storing. Vandaag nieuwe gezet en wat blijkt. . Hij stond zo rijk dat hij permanent 13.8v gaf. Armer gezet tot 5.5 à 6.5v. Pendelt nu mooi maarrr mijn probleem is niet opgelost want mijn vrijloop is nog steeds lichtjes ruw zowel warm als koud
Motorama
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1989
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Techniek