[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Bart_Gottgens : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 13:38

Bart_Gottgens

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Bart_Gottgens

Berichtdoor Bart_Gottgens » 10 sep 2014, 13:18

Beste forumleden en liefhebbers,

Mijn naam is Bart Göttgens, 34 jaar oud en woon met mijn vrouw en hond in Hilversum.
Afgelopen weekend hebben mijn vrouw en ik besloten een 280SE automaat uit 1982 aan te schaffen.
Het is een auto met een verhaal.
In 2006 heeft mijn schoonvader de auto zelf uit Duitsland gehaald en er jaren met heel veel trots en plezier in gereden.
Op veel te jonge leeftijd is mijn schoonvader alweer bijna 2 jaar geleden overleden en sindsdien staat de auto werkeloos bij mijn schoonmoeder in de garage. Vorig jaar is er een poging gewaagd de auto te verkopen maar dat is op niets uitgelopen. De auto is geschorst en staat (gelukkig binnen) stil te wachten op betere tijden.
Toen ik vorige week aan mijn vrouw voorstelde de auto over te nemen waren we er snel uit, gewoon doen!
We gaan er uiteindelijk pas in mei 2015 mee rijden, tot die tijd is er nog wat werk te doen.
De auto is rijdend weggezet nadat de LPG installatie eruit is gehaald. Technisch in prima staat, de carosserie heeft werk aan het rechter achterscherm en er moeten 2 plekjes op de motorkap aangepakt worden. Verder moet de auto goed schoongemaakt en gepoetst worden en dan zijn er nog tal van kleine dingen voor verbetering vatbaar aan het interieur. Het doel is dat we de auto langzaam weer in perfecte staat brengen en hem te gaan gebruiken voor de lange ritten en vakantie. Voor in en om de stad hebben we een Twingo automaat uit 2000 en een Vespa.
Foto's heb ik nog niet, ik zal er een paar maken de eerstvolgende keer dat we weer bij mijn schoonmoeder zijn.
Tot mei volgend jaar kan ik hier mooi op zoek naar eventueel advies en onderdelen, ik houd jullie op de hoogte!

Hartelijke groet,

Bart Göttgens
Bart_Gottgens

Re: Bart_Gottgens

Berichtdoor ElGriffo » 10 sep 2014, 13:37

Welkom hier en veel plezier met de auto

En inderdaad foto's is altijd leuk
ElGriffo

Berichtdoor Boldie 380SE » 10 sep 2014, 14:30

Welkom Bart,

Veel plezier straks met je bolide enne idd zoals Marco al zegt op foto's zijn we gek hier.
Su6 ermee.

Theo
Boldie 380SE

Berichtdoor Neerven » 10 sep 2014, 15:11

Welkom Bart.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor wavn » 10 sep 2014, 15:19

Gefeliciteerd met je aanwinst Bart (al is de oorspronkelijke reden heel erg triest!!).
Ben zelf mogelijk (waarschijnlijk zelfs) ouder dan je schoonvader geworden is: W126 was in de jaren '80 voor ons meestal (in ieder geval voor mij) volledig onbereikbaar en daarom is het zo bijzonder (vind ik) dat je er nu voor relatief zo weinig geld zoveel plezier aan kunt beleven!

Overigens: welk type Vespa is het?
wavn

Berichtdoor Bram Jansen » 10 sep 2014, 22:59

Hallo Bart,

Welkom op ons forum!
Ik wens je veel lees- en schrijfplezier.

Een foto van je wagen zien wij graag!

TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.

Lees ook de forumregels even door.

Lex
Bram Jansen

Berichtdoor Ralf T » 11 sep 2014, 00:13

Welkom!
Ralf T

Berichtdoor Bart_Gottgens » 15 sep 2014, 09:45

Bedankt voor de reacties!
Het duurt nog even voor de foto's er zijn, de auto staat 150 km verderop en voorlopig ben ik helaas niet in de buurt.
Uiteraard plaats ik de foto's gelijk hier als ik weer bij de auto ben geweest.

@Willem, mijn Vespa is een ET2 uit 2004. Deze wordt bijna dagelijks gebruikt voor woon-werk verkeer.
Aankomende winter gaat hij weer helemaal uit elkaar voor groot onderhoud en poetsen.

Jullie horen weer van mij!

Groet Bart
Bart_Gottgens

Keer terug naar Even voorstellen