Heb intussen nog het 1 en ander nagekeken, paar krikjes kunnen lenen om onder de auto te kunnen liggen
tot conclussie toch een vacuüm lek kunnen vinden
bij de mengel regelunit, dat opgelost.
co wou niet goed afstellen.. de gas beugel boven de stuwschijf verwijderd en poging tot co astellen 2.. en dat lukte, terug afgesteld op 800 toeren.., motor loopt mooi rustig, slaat niet meer af met remmen
2 dagen heeft hij toppie en rustig gelopen.. tot ik met me domme verstand de verlichting aan het laten staan waardoor de accu leeg was...
De auto overgestart met een andere auto die kenbaar een slechte accu had ... maar bij het starten sprong me merc wel aan maar erg slecht.. waarsch net niet voldoende stroom..
sindsdien loopt hij weer voor geen meter
Bij starten loopt de motor van 1000 naar 1500 toeren op.. dan gaat het iets van PFFFT en zakt hij weer terug naar 1000, loopt weer op naar 1500 en zo heletijd door tot de motor warm is
bij warme motor gaat hij op 600 toeren lopen.. waardoor hij ook op 5 cilinders gaat lopen.
zet je de motor uit en start je hem opnieuw, dan gaat ie op de 300 toeren zitten en heel erg schudden en klapperen en dan moet de straal gas bij geven om hem stationair op 600 te laten lopen..
baal er mooi van.. dacht ik hem goed te hebben op heb benzine in de olie probleem na.. maar helaas.. door die lege accu terug naar af....
Auto van voor tot achter nagekeken.. ook nog weer met de co zitte nspelen.. wil niet goed.. stuwschijf check gedaan, is recht.. vacuumlekken niks te vinden
zolang je rijd is het goed blijf hij aan maar gaat met stil staat op 5 cilinders lopen
en met koude start loopt ie vreemd
iemand tips??
Heb er ook sterk aan zitten denken om hem te verkopen.. erg jammer.. maar word er beetje moe van.. blijf er mee bezig
maar ben daar nog niet helemaal over uit.. wil wel graag zon autotje weer, maar dan liever een 300 ofzo met open dakje
, want die van mij is altijd snik heet, kachel doet het slecht en de koeling is ijskoud haha
hoor het graag