Héé Iggy,
Was afgelopen zaterdag een geweldig geslaagde remolie ververs actie bij je.
En de romess s15 remontluchter werkte geweldig, fluitje van een cent
Enne dat er tijdens het verversen een leverancier langs kwam om een prachtige mooie viergastester af te leveren was voor ons alle drie een mooi moment om deze aan mijn auto te hangen om eens even uit te proberen.
Waar jij uiteraard na nadrukkelijk gevraagd te hebben aan mij om je dat mocht, en om deze uit te proberen op mijn auto was geen probleem.
En dat afgeleverde apparaatje (de viergastester) is een woord een geweldig perfect mooi en zeer nauwkeurig meetapparaat wat je nu hebt gekocht.
De auto stond wat te rijk en na de afstelschroef wat verdraaid te hebben konden we de telkens zien wat voor uitwerking dit had op de machine omdat de waardes dan op of afliepen.
Na diverse standen (te rijk mengsel, te arm mengsel) uitgeprobeerd te hebben net zolang de stelschroef gefintuned weer op een perfecte afstelling teruggezet, zodat hij zelfs nog beter stond als in den beginne
.
Iggy, je hebt een mooi apparaatje (viergastester) in je bezit om de auto's perfect af te stellen, en m.b.t. de remolie ververs actie ook dit was een suc6
.
Thanksssssssssss