Beste liefhebbers,
Sinds 6 weken ben ik eigenaar van een mooie 300SE uit 1986. In het heldere Nautic Blue, van binnen en van buiten erg netjes en origineel. Een feest om naar te kijken en in te rijden! Elke dag opnieuw ben ik erg blij (eindelijk) deze sprong te hebben gewaagd.
De W126 ben ik als autoliefhebber met de jaren steeds meer gaan waarderen. Vooral als ze een nette uitstraling hebben, en dat heeft deze! Gekocht bij Braamclassics in Nuenen, dat een interessant aanbod heeft staan en waarmee het prettig zaken doen was. De auto heeft weliswaar een schrammetje hier en daar, maar ziet er voor zijn leeftijd heel goed uit. Doordat hij niet in concoursstaat verkeert of extreem weinig kilometers heeft, paste hij ook binnen het budget. En een ander voordeel is dat je hem hierdoor 'gewoon' durft te gebruiken. Wat niet wegneemt dat ik er zuinig op ben en van plan ben hem goed te blijven verzorgen.
Heb al veel op dit forum rondgekeken en zie dat er ontzettend veel van elkaar valt te leren. Ik heb niet de illusie alles aan de auto zelf te kunnen, maar wil in elk geval zo veel mogelijk te weten komen en 'begrijpen' van de techniek en het onderhoud van deze jonge klassieker. Ik hoop veel plezier te hebben van deze club en er ook zelf het nodige aan bij te dragen.
Met vriendelijke groet,
Lucas